wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie roku

Szczęśliwego Nowego Roku 2020 !!!


Strasznie szybko ten czas leci ! Niedawno zakładałem bloga , a dzisiaj mijają już trzy lata od publikacji pierwszego tematu . Poniżej przedstawiam małe podsumowanie .

W miarę przybywania tematów na blogu rośnie również liczba odwiedzających.
W tym roku blog powiększył się o 28 tematów , a jest ich już w sumie 91 .
Najciekawsze tematy roku 2019, które wyróżniają sie większym zainteresowaniem w
stosunku do pozostałych  to :

Regulacja luzów zaworowych - prolog
Sonda Lambda - diagnostyka , analiza , wymiana
Automatyczne otwieranie bagażnika.
Łożysko koła tył - wymiana
Manual - schematy elektryki

Sam jestem zaskoczony, ale  zabrałem się również w Loganie za instalację LPG  .
Okazuje sie że wcale nie trzeba być geniuszem żeby samemu wystroić sobie instalację.
W ten sposób , w 2019 roku powstały kolejne trzy tematy :

Regulacja instalacji LPG
Parownik LPG -wymiana czy regeneracja ?
Podłączenie komputera do instalacji LPG

W pierwszym roku (2017) wrzucałem głównie tematy , które już przerabiałem , korzystając ze zdjęć z własnych zbiorów .Przez następne dwa lata  już na bieżąco zbierałem materiał i  uzupełniałem bloga. Nie sądziłem że nazbiera się tyle tematów , a mam już kolejne w zanadrzu :-)
Nazbierało mi się dość sporo specjalnych narzędzi  i cały bagaż doświadczeń .
Cieszy mnie również inna rzecz , a mianowicie wyraźny wzrost oglądalności bloga !
Tak to wyglądało w minionym okresie :

Rok 2017 ➽   2144  wyświetleń
Rok 2018 ➽ 11 094 wyświetleń ↑
Rok 2019 ➽ 24 094 wyświetleń ↑

Jak tak dalej pójdzie  to za 50 lat będę miał oglądalność zbliżoną  do kanału Micha z czterech kółek ;] Odnośnie Micha . Również w 2019 r. miałem przyjemność spotkać się z tym Panem .


Ponad to w 2019 roku blog został połączony z Twiterem  oraz Instagramem 

https://twitter.com/loganowe1

https://www.instagram.com/loganowe_blog/

Trudno powiedzieć jakie zmiany przyniesie kolejny rok . W związku z pewnymi okolicznościami Logan już nie będzie miesięcznie pokonywać 3000km jak to miało miejsce do tej pory .W 4 lata pokonałem ponad 160 tys. km. Wychodzi na to że rocznie okrążyłem  naszą planetę , w sumie cztery razy (obwód ziemi 40 075km)  Zobaczę teraz jak się sprawdzi auto w ruchu miejskim . Zdradzę również małą tajemnice ... są tu dwie opcje . Być może zamknę bloga Loganowe lub pociągnę go dalej lecz z Loganem drugiej generacji . Póki co na styczeń przerabiam już trzy nowe tematy .

Kończąc to podsumowanie życzę spokojnych i wesołych świąt , udanej zabawy sylwestrowej i w nowym 2020 roku  bezawaryjnej jazdy Waszymi Loganami  !

PS. Daje  świetny przepis na śledzie przyprawiane szafranem !
Idealna przystawka na sylwestrową imprezę lub jako kolejne danie na stół  wigilijny .
Niebo w gębie ! PoLeCaM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

Archiwum bloga