piątek, 18 września 2020

Loganowe gadżety na aliexpress

Temat pod etykietą ⇒ AliExpress

Ten temat będę sukcesywnie uzupełniać ciekawymi znaleziskami na AliExpress.
Przyznam się że dopiero całkiem niedawno zrobiłem pierwsze zakupy,a na początek nabyłem  elektroniczne urządzenie do pomiaru ciśnienia w oponach i fajne naklejki odblaskowe.Do tego tematu raczej będę starć się wrzucać tylko przedmioty typowo Loganowe.

1. Podłokietnik.
2. Pas boczny.
3. Naklejka na maskę.
4. Naklejka na ramie wycieraczki.
5. Ramka 2 Din
6. Nakładka LOGAN na zderzak (tył).
7. Nakładka LOGAN na progi.
8.  Naklejka na szybę - Dacia
9.  Sprężyna klapy bagażnika
10.Dynamiczne kierunkowskazy LED.
11.Dysze spryskiwaczy.


1. Podłokietnik dedykowany do Logana.

Dedykowany podłokietnik w tej cenie (174zł) to okazja zwłaszcza że do wyboru jest kilka wzorów i dwie wielkości. W zasadzie dedykowane dla Logana jest tylko mocowanie podłokietnika,tak czy inaczej całość wygląda całkiem interesująco.W większym (styl E) są wbudowane gniazda USB,natomiast w mniejszym (styl F) znajduje się kieszonka na telefon.

AliExpress ⇒ Podłokietnik.





2. Pas boczny.

Temat już przerabiałem naklejając pas na mojego Logana (opis+foto).Ja miałem zamówiony na allegro w okazyjnej cenie nawet niższej niż ten z ali. Sprzedający poza pasami boczny w ofercie ma szereg innych naklejek np. na słupki,usterka,szybę czołową,progi,klapkę wlewu paliwa itp...

AliExpress ⇒ Pas boczny.




3. Naklejka na maskę.

AliExpress ⇒ Naklejka na maskę.



4. Naklejka na ramie wycieraczki.

Pozostawiam to bez komentarza,aczkolwiek naklejkę można sobie nakleić w inne miejsce.
AliExpress ⇒ Naklejka Logan



5. Ramka 2 Din.

Z doświadczenia wiem że sama ramka nie wystarczy aby założyć w Loganie radio w rozmiarze 2Din.Niestety ale bez cięcia się nie obejdzie.Niedawno zakładałem nowe radio i dobrze wiem jak to tam wygląda.Nie obejdzie się bez większych przeróbek.Inwestycja dość kosztowna bo sama ramka nie jest tania,a radio do kompletu również do najtańszych nie należy.Więcej zdjęć i opis na stronie sprzedającego.

AliExpress ⇒ Ramka 2 Din.



6. Nakładka LOGAN na zderzak (tył). 

AliExpress ⇒ Nakładka LOGAN.



7. Nakładka LOGAN na progi.

AliExpress ⇒Nakładka Logan.



8.  Naklejka na szybę - Dacia.

 AliExpress ⇒ naklejka Dacia



9.  Sprężyna klapy bagażnika.

Całkiem przypadkowo trafiłem na sprężynę,która może być alternatywą do siłownika,który zastosowałem w temacie ⇒ Automatyczne otwieranie klapy bagażnika
Więcej zdjęć  i dokładny opis na stronie AliExpress.Poniżej link .
AliExpress ⇒ Sprężyna



10.Dynamiczne kierunkowskazy LED.

Na takie kierunkowskazy może i bym się zdecydował ale tylko wtedy,kiedy wszystkie lampy wymieniłbym na jakieś nowocześniejsze.Tu sprzedający oferuje wersję normalną lub przyciemnioną. 

AliExpress ⇒ Kierunkowskazy.




11. Dysze spryskiwaczy.

Zobaczyłem i postanowiłem na próbę zakupić dwie dysze.Są to części uniwersalne ale podobno znacznie lepiej rozprowadzają płyn niż oryginalne. Jak tylko dojdą to zamontuje i osobiście się przekonam.
AliExpress ⇒ Dysze.



http://loganowe.blogspot.com/2017/11/aktualnosci-informacje-nowosci.html

2 komentarze:

Etykiety

Archiwum bloga